پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228066
رئيس ستاد حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در چهارمحال و بختياري:
مسائل معيشتي جان مردم را به لب‌شان رسانده
تاریخ انتشار : 1396/02/18 17:07:32
نمایش : 1486
رئيس ستاد حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در چهارمحال و بختياري گفت: آنچه امروز جان مردم را به لبشان رسانده مسائل معيشتي آن‌ها است و مردم از وضعيت موجود خسته شده‌اند و بايد براي اين موارد فکري شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام سيد مصطفي هاشمي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمي در ارتقاء کار جامعه بسيار موثر باشند.

وي با بيان اينکه با آگاه‌سازي رسانه‌ها جهل محرومان از حقايق را از بين مي‌رود افزود: لازمه کار رسانه بحث امانتداري و انتقال صحيح مباحث و واقعيات است.

هاشمي تاکيد کرد: اگر خبرنگاري واقعيتي را مي‌بيند اما به دليل مسائل سياسي از گفتن آن اِبا کند در مقابل اين کوتاهي مسئول خواهد بود وخبرنگاران نبايد در بيان حقايق تقيه کنند يا بخل ورزند.

لغو سفر حجت الاسلام رئيسي به استان/ برنامه سفر به هفته آينده موکول شد

وي با اشاره به برنامه‌ريزي‌هايي که از سوي اين ستاد براي حضور حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در روز چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت در چهارمحال و بختياري افزود: سفر حجت الاسلام رئيسي به دليل جلسات متعدد لغو شد اما اين سفر در هفته آينده قطعا صورت مي‌گيرد اما هنوز روز دقيق آن مشخص نشده است.

رئيس ستاد حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در چهارمحال و بختياري به برنامه‎‌هاي تبليغاتي ستاد حجت الاسلام رئيسي اشاره و يادآور شد: در اين هفته استان ميزبان حضور محسن رضايي و عليرضا زاکاني خواهد بود.

انتقاد به دولت بايد با رعايت تقوا صورت گيرد

هاشمي با تاکيد براينکه جلسات توجيهي براي مسئولان ستادها صورت گرفته و بايدها و نبايدها براي آن‌ها تشريح شده است بيان داشت: در مباحث سياسي حتي يک گناه نبايد در ستاد صورت گيرد، درحالي که نقد دولت وجود دارد ولي بايد با رعايت تقوا اين انتقادها صورت بگيرد.

وي رعايت تقوا را يکي از اصول فعالان ستاد حجت‌الاسلام رئيسي عنوان و اضافه کرد: با توجه به اينکه محدوديتي براي احداث ستادها وجود ندارد، در هر يک از شهرستان‌هاي ۹گانه يک ستاد مرکزي در حال فعاليت است و در شهرها و روستاها ستادهاي مردمي فعال هستند.

رئيس ستاد حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در چهارمحال و بختياري دغدغه رهبر معظم انقلاب را حضور حداکثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي دانست و گفت: کشور ايران اقتدار و عظمتش را مديون حضور مردم بوده و از همين رو تاکيد رهبر انقلاب بر رعايت اخلاق توسط خود کانديداها است.

هاشمي با بيان اينکه عنوان بعضي از مسائل در رسانه ملي اعتماد مردم را از بين مي‌برد و عدم رعايت اخلاق از سوي کانديداها انگيزه مردم براي حضور در انتخابات را کم مي‌کند و باعث دلسردي مردم مي‌شود گفت: از همين رو رعايت اخلاق انتخاباتي بسيار مهم و تاثيرگذار است.

مسائل معيشتي جان مردم را به لب‌شان رسانده

وي خاطرنشان کرد: آنچه امروز جان مردم را به لبشان رسانده مسائل معيشتي آن‌ها است و مردم از وضعيت موجود خسته شده‌اند و بايد براي اين موارد فکري شود.

رئيس ستاد حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در چهارمحال و بختياري ادامه داد: تا به الان براي کليه مکان‌هايي براي ستادهاي حجت‌الاسلام رئيسي در نظر گرفته شده است پولي پرداخت نشده و هزينه بنرهاي تبليغاتي از کمک‌هاي مردمي تامين شده است.

هاشمي تاکيد کرد: شايعه اين موضوع که پول آستان قدس رضوي در ستادهاي حجت‌الاسلام رئيسي هزينه مي‌شود جز خيانت به امام رضا (ع) و فروختن دين و آخرت نيست و نشانه رفتن آبروي ديگران براي رسيدن به اهداف نشانه عجز است.

وي با اشاره به اينکه وقت ارائه شده به کانديداها در مناظرات بسيار کم است تاکيد کرد: يکي از دلايلي که در دو مناظره قبل هيچ برنامه عملياتي ارائه نشده همين وقت کم بوده و اميدواريم در مناظرات بعدي نکات مهم در اين زمينه بيان شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html